nedelja, 6. januar 2013

»MOJA RADOST« ročno izdelana naravna mila

 

Kožo čistijo in negujejo

 

Ročno izdelana mila »MOJA RADOST«  so povsem naravna mila, ki kožo nahranijo s pomembnimi snovmi in jo ohranjajo vlažno in gladko skozi ves dan. Vsa so izdelana po hladnem postopku, zato se ohranijo vse sestavine.
Narejena so iz najdragocenejših naravnih hladno stiskanih olj, ki kožo globinsko negujejo in jo ohranjajo zdravo in sijočo:
-    deviško olivno olje dela milo blago,
-    kokosovo maslo kožo peni in čisti,  jo naredi gladko in mehko. Kokosovo maslo ima tudi odlične sposobnosti celjenja ran in odpravljanja raznih kožnih vnetij.
-    palmino maslo ima odlične hranilne vrednosti, je izjemno vlažilo kože, nadvse primerno za nego k ekcemom, dermatitisu in luskavici nagnjeno kožo. Visok delež vitamina A deluje pomlajevalno, navlaži suho kožo,
-    čebelji vosek daje koži mehkobo, elastičnost, vlago in jo hkrati ščiti pred obolenji,
-    Pri milih, ki so  odišavljena,  so uporabljena 100% naravna eterična olja, katerih bistvo so terapevtski učinki na dušo in telo.
-    Nekatera mila so obgatena s suhimi zelišči, ki odstranjujejo odmrle kožne celice.
Napotek: Milo hranite stran od vode, da se po uporabi na zraku posuši, ker je le-tako obstojnejše.
Med mili »MOJA RADOST« vas bodo navdihovala in razvajala:


»MOJA RADOST«
SIVKINO MILO
je ročno izdelano, narejeno iz organsko hladno stiskanih  olj  zlitih  z naravnimi eteričnimi olji sivke, katerih bistvo so terapevtski učinki na dušo in telo. Zdrobljeni suhi cvetovi sivke pa na koži delujejo kot blag peeling.

 

»MOJA RADOST«
OGNJIČEVO MILO
je sestavljeno iz izvlečka ognjiča v hladno stiskanem deviškem olivnem olju, ki kožo ščiti,  zavira rast mikrobov, pospešuje obnovo kože, pomiri razdraženo kožo. Ne vsebuje nobenih eteričnih olj, zato je primerno tudi za nežno otroško kožo.



»MOJA RADOST«
CIMETOVO MILO
bogatim sestavinam olj je dodan cimet v prahu, ki na kožo deluje poživljajoče in spodbujevalno.



»MOJA RADOST«
CIMETOVO MILO
z dodatkom cimetovega prahu ter eteričnih olj cimeta ter pomaranče. Izgleda kot čokolada in diši, kot božični keks!


»MOJA RADOST«
ROŽMARINOVO MILO
je sestavljeno iz izvlečka rožmarinovih listov v hladno stiskanem deviškem olivnem olju. Rožmarin kožo poživlja, zmleti suhi lističi rožmarina pa služijo kot blag peeling. Rožmarinovo milo ni odišavljeno in je primerno za tiste, ki imajo težave z alergijami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar